sobota, 15 sierpnia 2015

Rozdział 12 część II



...
-Bartoszu, czy my wogóle byliśmy parą?
Posmutniał. Czy to znaczyło nie? Czy ona go nie chce? Wydawało mu się, że są w sobie zakochani, tak dobrze się dogadywali. Może się pomylił w zrozumieniu jej uczuć do niego
-Popsułaś taką chwilę. Oj, a myślałem, że załatwię was jednym nabojem -z cienie wyłonił się zamaskowany mężczyzna z pistoletem w ręce - No cóż, w takim razie załatwię lalunię, a goryl nic nie będzie mógł zrobić. Spójrz w oczy śmierci, blondi - wymierzył w Sophię
Bartek wiedział, że jeśli spróbuje go zaatakować, postrzeli Sophi. Jedynym rozwiązaniem było zasłonić ją własnym ciałem. Trzymał ją za rękę i szepnął 'Zaufaj mi'. Sophia drżała ze strachu. Była przerażona. Kim był ten człowiek? Czemu chciał ją zabić? Nie, czemu chciał ich zabić? Nie wiedzieć czemu pocałowała Bartka, jakby chciała ostatni raz poczuć smak jego ust.
-Jaka słodka para. Szkoda, że niedoszła panna młoda umrze, a ich bajka nie będzie miała happy endu. -po tych słowach nacisnął spust
Bartosz zasłonił ją swoim ciałem i padł na trawę. Jego śnieżno -biała koszula w mgnieniu oka zrobiła się czerwona od krwi. Było jej coraz więcej. Trawa również była w jego krwi. Sophia uklęknęła obok niego, zaczęła krzyczeć i wzywać pomocy.Ich sąsiadka wezwała pogotowie, w czasie gdy Sophia była cały czas przy nim.
-Bartek, patrz na mnie! Bartek! Nie zamykaj oczu! Bartosz, błagam...
Kidy przyjechała policja, mężczyzny już nie było. Zniknął tak szybko jak się pojawił;. Sąsiadka wzięła Sophi do siebie. A ona nie mogła uwierzyć w to co się stało...

*********************************************************************************
Cześć! Przepraszam, że dopiero dziś dodaje drugą część, ale była zajęta. Mam nadzieję, że nie b będziecie mieli mi tego za złe ;)
Następny rozdział pojawi się za kilka dni, po weekendzie, a w nim dowiemy się czy Bartek żyje.....
Chciałabym was również zaprosić na kanał na YT:

https://www.youtube.com/channel/UCrHY-_OR6RZJuijDFkmF72w

Ten kanał jest prowadzony przez bardzo mądrego i uczynnego chłopaka. Na tym kanale wstawia on vlogi, charytatywne vlogi. Chce pomóc innym, więc i my mu pomórzmy w tym :)
Udostępniajcie ten kanał dalej.
Kontakt z tym chłopakiem : yourkishitani@gmail.com

I nutka na dobry weekend:
Pozdrawiam Laura :)

2 komentarze: